czwartek, 30 lipca 2015

Moi koreańscy mężowie - ANKIETA

Dzisiaj chciałabym, żebyście zagłosowali na najładniejszego waszym zdaniem Koreańskiego aktora z moich ulubionych dram. Miało ich być tylko 10, ale nie mogłam się zdecydować, których lubię najbardziej, więc przedstawiam wam cudowną dwunastkę.
Zapraszam do głosowania i komentowania!!!

1. Jung Yong-hwa



2. Lee Min Ho


3. Jang Geun Suk


4. Kim Hyun Joong


5. Kim Woo Bin


6. Kim Soo Hyun


7. Joo Sang Wook


8. Jang Dong Gun


9. Lee Dong Wook


10. Yun Woo Jin


11. Kang Ji Hwan 


12. Hyun Bin



I jeszcze jeden...  Gurmeet Choudhary
On jest z poza konkurencji, ponieważ pochodzi z Indii, ale oko cieszy :)




Zachęcam do zostawienia komentarza, każdy komentarz to uratowana jedna panda :)

3 komentarze:

  1. Hmmm...który to najładniejszy...na pewno nie 1...2 i 3...4 na razie zostawiam :)...5 też nie...6...hmm...na razie też zostawiam :)...7 też nie...8...yyy...nie...9...9 zostawiam...10 na pewno nie...11 i 12 też nie. Zostaje więc mi do wybrania...yyy...4...6...9...a i to koniec.
    Trudna sprawa...hmmm....którego by tu wybrać...dobra 9 też odpada...jejku jak ja mam wybrać pomiędzy 4 i 6?! To najładniejszy jest *fanfary xd*...jest...6!!!!
    Zadowolona? Bo ja naprawdę długo, bardzo długo się zastanawiałam.
    Więc obrazek numer 6.
    Ten z Indii też przystojny...nawet bardzo ;D
    Tak w ogóle to niedawno trafiłam na twojego bloga i mi się bardzo podoba ;) Treść,pomysł jest świetny, ale...yyy...no...błędy i takie rzeczy są bardzo widoczne (a ja zazwyczaj nie zwracam na nie uwagi) i przeszkadzają w czytaniu. Ale blog jest i tak świetny i nie zniechęcaj się czasem, tylko pisz dalej, a odniesiesz sukces ;)
    Ależ się rozpisałam! Taki długi ten komentarz, pewnie go całego nie przeczytasz.
    Pozdrawiam i życzę weny
    Ps. Nie mogę się doczekać rozdziału! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam cały :) Dziękuję serdecznie za komentarz.
      Muszę cię zasmucić - mogłaś wybrać więcej niż jednego :))

      Błędy? Jakiego rodzaju? Jeśli się dowiem, postaram się ich w przyszłości nie robić.

      Usuń
  2. Nie no, najlepsze kąski są na poczatku. Moze dać wiele uroku za kgotboda namja dla nr 2. Lee Min Ho i nr 4.Kim Hunn Joong ale jednak cała wykreowana postac 3. Jang Geun Suk w YAB i calokształt twórczości oraz nieodparty urok osobisty daje mu 1 miejsce:P A nieznosiłam go za głupie sweterki z dekoldami na początku, ze hej! ;P

    OdpowiedzUsuń